X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Even terug on topic. In het persbericht ambieert men het "meest compelete waterpark voor de hele familie" te willen worden. Wat verwachten jullie hieronder?

    Ik hoop alvast dat het geen veredeld subtropisch zwembad wordt (zoals deze nu in alle grote steden verschijnen), maar ook de nodige thrill biedt voor de papa's en de grote broers of zussen die al wat meer actie willen. Indien het een veredeld subtropisch zwembad wordt, vrees ik dat de bezoekcijfers zullen tegenvallen omdat dit gewoon te duur wordt om even te bezoeken.

    Ik verwacht wel dat het een mooi waterpark zal worden met veel natuur als thema, zoals de Aqua Mundo's van Center Parcs, maar qua invulling ben ik vooral ook benieuwd wat jullie ervan denken.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    "meest complete waterpark voor de hele familie"
    lijkt me vooral lege marketingpraat. De toekomst zal moeten uitwijzen wat ze effectief willen doen. 99% kans natuurlijk dat ze een subtropisch/jungle/ander dieren- of natuurgerelateerd thema zulen kiezen voor hun park. Bellewaerde bied weinig maar toch wel iéts van thrill, ik hoop dat dat in het waterpark gelijkaardig zal zijn. De doelgroep voor het zwembad blijft zeer waarschijnlijk gelijk aan dat van het park, dus gezinnen met jonge kinderen. De attracties zullen wel navenant zijn. Maar als zelfs Plopsa een skydrop plaatst, hoop ik in Bellewaerde minstens en liever meer van dat!

  3. #3

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    De doelgroep voor het zwembad blijft zeer waarschijnlijk gelijk aan dat van het park, dus gezinnen met jonge kinderen. De attracties zullen wel navenant zijn. Maar als zelfs Plopsa een skydrop plaatst, hoop ik in Bellewaerde minstens en liever meer van dat!
    Vooral op dat laatste doel ik dus

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •