Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Sowieso zullen ze de opening van de glijbanen in Kortrijk Weide nu wel voelen, maar hun 2 grote in de toren zijn toch wel wat unieker dan die in Lago Kortrijk denk ik dan?

Hoe viel het daar trouwens mee van de Noord-Fransen? Toen ik het Aquapark afgelopen zomer bezocht (op een bloedhete dag) leek dat toen heel goed mee te vallen...
Persoonlijk vind in die Aquaventure glijbaan zeer overroepen. Voorheen dacht ikzelf ook dat die slide een grote troef tegen Lago zou zijn, maar Lago heeft, ondanks het stuk voor stuk “normale” (hoewel ze allen wel iets extra hebben) slides zijn, zijn het stuk voor stuk leuke, lange glijbanen met elk hun eigen feature, en dat is veel leuker dan slechts 1 speciale glijbaan waar je dan ook nog eens een serieus stuk voor mag staan wachten, terwijl Lago eerder gevarieerd en non-stop glijplezier aanbiedt. Leg beiden in de weegschaal Kortrijk valt beduidend en overtuigend naar beneden (met een harde smak zelfs).

Ook op vlak Noord-Fransen heb ik tot op dit ogenblik meer “last” ervaren in Bellewaerde Aquapark dan Lago Weide. Dit is we iets waar ik zelf verbaasd over was, want ik ken Kortrijk niet enkel van reputatie maar ook van eigen ervaring. Een voetnoot wel: ik bezocht Bellewaerde Aquapark 3x terwijl het park zelf geopend was, Lago bezocht ik nog maar 1 keer (meer bezoeken volgen vast en zeker) en had nergens precies “last” van. Erg objectief kan ik dit nog niet vergelijken tot nu toe ...