X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Op de Facebook van Aqualibi zie je ook wel wekelijks iemand klagen over de bewuste regel. Ik snap het probleem eigenlijk zelf niet echt. Het is gewoon een boxershort, maar uit badstof? So?

    Ik geef toe dat de eerste keer onwennig is, maar na enkele keren (en zeker in mijn geval tot 20 keer per jaar) naar Aqualibi te gaan, draag ik dat ding in elk zwembad standaard, en is mijn zwemshort zelfs verdwenen. Het exemplaar dat ik 2 jaar geleden aankocht in Aqualibi zit standaard in mijn rugzak (super handig sluitbaar plastic zakje bijgekregen toen, hebben ze nu precies niet meer) voor als ik ergens wil gaan zwemmen en zo heb ik nooit problemen.

    Of het hygi?nischer is? Persoonlijk denk ik van wel, want genoeg vies volk zie eerst een hele dag in zo’n zwemshort gaat lopen in het park, al dan niet met de nodige (GELUKKIG voor ons niet zichtbare) “gebruikssporen” (als je sommige toiletten in parken ziet wil je denk ik niet weten hoe vuil sommige mensen zijn ... Als die dan nog even gezellig met dezelfde short gaan weken ... no thx, daarvoor heb je een wasmachine ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Op de Facebook van Aqualibi zie je ook wel wekelijks iemand klagen over de bewuste regel. Ik snap het probleem eigenlijk zelf niet echt. Het is gewoon een boxershort, maar uit badstof? So?
    Omdat niet iedereen graag spannende kledij draagt, zeker niet als je al half naakt rondloopt... Misschien voor jou geen probleem, maar waarom zoiets verplicht moet worden voor de rest?! Hygi?nischer is het gewoon niet, dat zijn idee?en die men zichzelf wijsmaakt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •