X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 304

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Daar hoop ik ook op, op onride CanCanmuziek. Ze zullen met een straffe soundtrack mogen afkomen om de vorige te doen vergeten, maar met die CanCan kan dat wel eens lukken . Hopelijk kom je op die lifthill ook wat danseressen tegen. Het blijft Duitsland, dus ik zie het wel gebeuren .

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Daar hoop ik ook op, op onride CanCanmuziek. Ze zullen met een straffe soundtrack mogen afkomen om de vorige te doen vergeten, maar met die CanCan kan dat wel eens lukken . Hopelijk kom je op die lifthill ook wat danseressen tegen. Het blijft Duitsland, dus ik zie het wel gebeuren .
    Het zou heel mooi zijn mochten ze de lifthill meer tot een soort darkride-idee kunnen ombouwen. Ik vrees echter niet dat er heel veel mogelijk is. De koker die om de lifthill heen zit lijkt niet aangepast te zijn. Dat betekent dat er letterlijk enkel track en een catwalk in zitten. Die laatste mag logischerwijze niet gebruikt worden om animatronics of theming op te zetten. Blijft enkel de optie om platte theming tegen de buitenwand te zetten (rode gordijnen, projecties) of iets onder de track/catwalk te hangen dat dan een etage lager zichtbaar is (mag weer niet te laag komen).

    Eerlijk gezegd mis ik ook de hype rondom de muziek volledig. Ik heb de baan zelf enkel met halloween gedaan, maar wel de originele soundtrack op CD. Lekker rustig muziekje, passend in thema maar vind het verder echt niets bijzonders. Dan hoor ik toch liever "Project Euro Mir" of the Halloween Track van Pumpkin Coaster (die ik dan weer wel echt geweldig vind)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •