X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 304

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Ergens begrijp ik EP wel. Ok, de baan is een icoon en door haar status van icoon en de leeftijd vergeef je de ruwere stukken wat sneller, maar Mack maakt zo'n ruwe banen niet meer. Je ziet echt dat de baan uit een ander tijdperk stamt en als ze deze nog jaren willen laten meegaan is het wel logisch om ze aan te pakken.
    Wat ik wel toejuich is een apart station voor de VR-liefhebbers. Zo kunnen ze daar rustig inladen en brillen verdelen zonder dat er te veel tijdsverlies is, want als ik me niet vergis heeft EuroSat maximaal 9 treinen, dus 2 of 3 treinen die trager inladen en dus een 'gewone' trein voorlaten zal voor de capaciteit niet zoveel verschil geven.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 26-06-17 om 10:30.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    door haar status van icoon en de leeftijd vergeef je de ruwere stukken wat sneller
    Vergeven? De ruwe stukken zijn net wat Eurosat zo leuk maakt. Zonder het heen-en-weer geschud en de hevige richtingswissel halverwege zou het volgens mij een veel mindere baan zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •