X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 16 van de 16 EersteEerste ... 6141516
Resultaten 301 tot 304 van de 304
  1. #301

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Toevallig, ook ik was op 02/11 in het belachelijk drukke Europa-Park Ik heb hem 4x uitgeprobeerd, waarvan één keer de VR-versie. Ik was ook wel twee dagen in het park en heb het geluk gehad hem eens via de uitgang te mogen doen.

    Ik was om eerlijk te zijn best enthousiast over de nieuwe Eurosat - CanCan Coaster. Ik had er al veel zaken over gelezen die niet altijd positief waren, dus had de verwachtingen niet te hoog gelegd. Toen ik de wachtrij betrad, was ik echter aangenaam verrast. De iconische smalle zig zag-rijen hebben plaatsgemaakt voor een erg mooi gedecoreerde wachtrij met tal van details. Je gaat onder andere langs authentieke kostuums vanuit de Moulin Rouge, een kamer die draait om de wereldtentoonstelling, door een metrogang en ook een stukje outdoor. Je eindigt uiteindelijk in de backstage van de Moulin Rouge, de enige ruimte die je via de SRL te zien krijgt. Persoonlijk vind ik het geen aanrader. De enige keer dat ik hem als SR deed, heb ik 45 minuten in die rij gestaan, terwijl de gewone wachttijd 50 minuten was. Bovendien zie je de mooie wachtrij niet en schuif je veel trager op.

    De rit zelf start nog steeds met die iconische spiraallift, die ik met zijn Eiffeltoren best geslaagd vind. De rest van de decors zijn lelijke 2D-platen waar EP zelf ook niet tevreden over is. De kritiek die je erover hoort is terecht en hopelijk pakt men het deze winter aan. Echter was ik wel enthousiast over twee andere zaken, ten eerste de baan zelf, die echt heerlijk soepel is. Het nadeel ervan is dat de richtingswissels minder intens zijn. Is het omdat de remmen harder afgesteld staan? Of omdat de baan versoepeld is? Geen idee. Het tweede waar ik enorme fan van ben is de muziek. Tijdens het naar boven gaan hoor je een aangepaste versie van de oude Eurosat-muziek. Heerlijk voor nostalgici als ik! Eenmaal je boven bent begint er cancan-muziek te spelen, die de rit enorm memorabel maakt. Hoewel de decors in de bol dus niet veel voorstellen, vind ik de vernieuwde Eurosat - CanCan Coaster zeker een geslaagde vernieuwing.

    Ook de Coastiality-versie van de vernieuwde achtbaan vond ik enorm geslaagd. €6 is best veel geld, maar ik vind het het wel (eenmalig) waard. Je krijgt eerst je headset met VR-bril en koptelefoon, waarna je (in VR) een preshow ziet. Behalve de virtuele wereld, zie je ook de andere bezoekers en operators. Daarna wandel je naar de trein, wat lastiger lijkt dan het in werkelijkheid is. Bovendien geeft je headset perfect aan waar je moet gaan zitten en helpen de operators je indien nodig. Een achtbaanrit in VR is op zich niets nieuw, maar het moet wel gezegd dat het beeld haarscherp is en de bewegingen perfect kloppen met de film. Ook zeker een aanrader!
    Laatst gewijzigd door Nathan G; 04-11-18 om 21:11.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #302

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat



    Een interessante video over CanCan coaster OPGELET SPOILERS

    je ziet onder meer de werking vaan het verwisselen van de baan...(Tussen VR and gewoon).


    Ik heb de VR en de CanCan coaster gedaan. Ik had van VR veel verwacht en die verwachten zijn volledig ingelost. Alles klopte. Ik dacht dat het niet ging lukken om die bril op maar als je de weg volgt look je niet tegen iets tegen. We hebben het dan ook 2 keer gedaan... aan de CanCan Coaster zelf stond er altijd gemiddeld 50 min wachten.

    Mag je die als 2 aparte banen beschouwen?

  3. #303

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Net terug van een weekend EP. Ook ik deed CanCan en zijn VR broertje. Van cancan kan ik kort en krachtig zeggen dat hij stukken vlotter is dan wat eurosat op het einde was. Ik vind de decors wel iets hebben verder is zoiets een discussie over smaken en kleuren. Over de VR rit heb ik niet veel goede woorden over. De slechtste die EP mij al gebracht heeft. Ik kreeg het beeld nooit echt scherp, tijdens de rit heb ik meer liggen kijken op de binnenkant van het ruimteschip/capsule dan dat ik iets van de rest kon zien tenzij ik mijn hoofd in absurde houdingen wrong. Wij vonden onze extra kost van 6€ verloren geld. Doordat ons beeld tijdens de rit nooit was zoals het moest zijn zijn wij vrij misselijk uit de ride gestapt. Voor de rest hadden wij natuurlijk een heerlijk weekend in Europapark met temperaturen tot 37 graden en dus werden waterattracties getrotseerd met de grootste smile. Waren wachtrijen zelden een hel (het was nooit megadruk in het park).

  4. #304

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steventje Bekijk Berichten
    Van cancan kan ik kort en krachtig zeggen dat hij stukken vlotter is dan wat eurosat op het einde was.
    Ik vind de decors wel iets hebben verder is zoiets een discussie over smaken en kleuren.
    Hij is inderdaad super soepel.
    Ik had geluk dat er op de fandag een ERT was en wij gewoon konden blijven zitten.
    Deze baan vond ik echt genieten!

    Zouden de decoraties ondertussen al niet zijn aangepast?
    Daar was toch wat gedoe rond en op sommige dagen werd er gewoon met de lichten uit gereden..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •