X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 304

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wishmaster Bekijk Berichten
    De baan is altijd soepel geweest. Hij had gewoon lompe bewegingen waardoor hij de passagiers heen en weer smeet en het ziet er niet echt uit alsof dat in de toekomst gaat veranderen. Voor zover ik kan zien wordt dit niet veel meer als een "Space Mountain: Mission 2"-verhaal.
    De first drop van Eurosat kan je toch moeilijk soepel noemen? Ik betwijfel werkelijk of het heen en weer gaan van de trein hierin bedoeld was.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik zou nog niet durven zeggen dat het is als een felrode achtbaan naast Anton Pieck's kabouterdorpje in het Sprookjesbos, maar ik vind het desalniettemin een kleine steek in de rug van een man die zijn beste jaren heeft gespendeerd in het Europapark dat ik vandaag ken. Het idee van EP is gewoon dat je bepaalde stijlen en landen herkent zonder te moeten vervallen op een Eifeltoren, Moulin Rouge of Arc de Triomphe.
    Nou.. misschien dat die felrode achtbaan niet klopt, maar zeker wel een witte achtbaan met groene supports. Anton Pieck was in elk geval heel erg tegen de python, daarom is die ook zo ver mogelijk van het sprookjesbos af gezet.

    Wat betreft landmarks plaatsen.. Tsja. Op zich ben ik er niet voor of tegen, maar ik denk niet dat de Moulin Rouge nu nog zo een grote landmark is dat het veel uit maakt (net als het Globe Theatre). Het is niet dat ze nu een eiffeltoren of arc de triomph zetten. Er zijn nog meer dan genoeg landmarks in Parijs te vinden die bekender zijn dan de rode molen. Net zoals het kasteel van Portugal (met misschien wel het meest bekende schip - op de titanic na - er voor).

    In elk geval ben ik positief over het franse straatje. Je zit hier in een deel van het park waar de thema's niet echt aanwezig zijn of gewoon chaotisch door elkaar lopen. Door de gevels aan te passen gaat het wel een beter geheel vormen. Dit mogen ze wat mij betreft wel met meer delen van het park doen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    De first drop van Eurosat kan je toch moeilijk soepel noemen? Ik betwijfel werkelijk of het heen en weer gaan van de trein hierin bedoeld was.
    Goh.. ik heb eigenlijk nooit last gehad van een rammelende trein, maar de baan stamt wel nog uit de tijd dat de onofficiele slogan "Knick-Knack, van Mack" luidde. Toch heb ik altijd kunnen genieten van de baan zoals hij was, maar ik neem eigenlijk wel aan dat de nieuwe track wordt aangepast om enkele "Knick-Knacks" er uit te verwijderen. Toch een beetje jammer dat ze de kans niet aangegrepen hebben voor een nieuwe layout.

  3. #3

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Net zoals het kasteel van Portugal (met misschien wel het meest bekende schip - op de titanic na - er voor).
    Een niet meer bestaande boot kan je bezwaarlijk een landmark noemen, maar dat terzijde: Het schip bij Atlantica Supersplash noemt de Santa Marianne, naar Roland Mack's vrouw en dus niet zozeer direct naar het schip waarmee Amerika ontdekt werd.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •