Ik vind de nieuwe façade een verbetering zeker voor het frans gedeelte. De eurostad vloekte er een beetje voor het gevoel van een frans plein te hebben. Ik vrees er wel voor dat de Moulin Rouge er gaat vloeken als een vrat op iemand gezicht. Wel straf dat ze de rechten hebben kunnen bekomen van die molen.

Intern zijn er een paar kanten die ze kunnen uitgaan met Jules Verne eerlijk gezegd hoop ik dat ze niet de kaart trekken ven ruimtevaart. Versta me niet verkeerd ik vind dat eurostat leuk was met zijn ruimte thema. De combinatie ruimtevaart/ Jules Verne een beetje afgezaagd. Er zijn nog thema’s die in die bol zouden passen.

Reis naar het centrum van de aarde, met in de lift een effect waardoor je denkt dat je naar beneden gaat. Dat de baan in een bol zit is hier een voordeel (het centrum van de aarde).

Parijs in de 20ste eeuw, heeft niet veel verklaring nodig denk ik maar perfect voor Frankerijk. Aanvullen met nog een paar andere verhalen en klaar.

Het zeevaart thema dat Jules Verne graag gebruikte is hier niet echt gepast denk ik