Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Na het onride filmpje op OOO dacht ik ook "WTF, tweedimensioneel bodkartonnen decoratie?" Maar ja, dat had/heeft SpaceMountain ook. En decoratie in de wachtrij is mss belangrijker, zeker als je er de tijd voor krijgt (not: Fēnix, rapid in MPG, ...). En het visueel voorspel zou afgaande op wat ik zie en lees wel (deels) top moeten zijn bij CanCan. Ook prima dat er eindelijk een attractie-link met Fra is. De cinema, de uitkijktoren en godbetert de Mercedes-coaster deden dat imo te weinig.

Ik ben benieuwd hoe ik de nieuwe optakeling ga ervaren. Zowel degustief als artistiek was ik ooit een grote fan van absint. Dat groene gif was toen nog niet zo mainstream als nu en was destijds een extra reden om Spanje of Tsjechië te bezoeken. Maar een nep-Eiffeltoren, daar zijn er al zo veel van in de pretparkwereld: PdAt. Madrid, Walygator, Bonbon, ...P.Ast heeft er zelfs twee. Langzaam omhoog net niet aanschurkend die ranke falloïde raket gaf me steeds en gevoel van ontzag en deed me immer denken aan die wereldberoemde A4-tekening van Hergé. Ik vrees dat ik dat ga missen, maar ik wil pas oordelen na een rit, hopelijk begin nov.
Je beschrijft de lift van Euromir, Eurosat had geen raket in zijn lift.