Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Een niet meer bestaande boot kan je bezwaarlijk een landmark noemen, maar dat terzijde: Het schip bij Atlantica Supersplash noemt de Santa Marianne, naar Roland Mack's vrouw en dus niet zozeer direct naar het schip waarmee Amerika ontdekt werd.
Akkoord. Een boot is idd niet echt een landmark, maar wel een van de bekendste dingen in spanje. Dat "nne" op het einde is toegevoegd maakt het meer een easter-egg, maar niet minder dat de boot wel heel sterk op die van columbus lijkt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Goed opgemerkt! Dit in combinatie met de VR-mogelijkheid doet me toch weer vrezen dat de capaciteit er onder gaat afzien, zelfs met een dubbel station. Tijd zal het leren.
Boh.. ik denk dat dit wel mee valt. Natuurlijk had de baan al een monster capaciteit, maar voor zo ver ik begrijp is er een apart station voor VR. Dat zou betekenen dat in het gewone station het tempo vooruit gaat zoals vanouds en er enkel af-en-toe een trein wordt over geslagen om een VR trein er tussen te steken. Dan zal de capaciteit niet heel veel er onder leiden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Opvallend: Disney steekt Jules Verne meer en meer naar de achtergrond en Star Wars op de voorgrond.

EP doet het omgekeerd.
Ik ben de naam Jules Verne al vaker tegen gekomen voor EuroSAT. Toch vraag ik me af waar dat vandaan komt. De concepten lijken immers volstrekt niets met Jules Verne te maken te hebben. Sterker nog: Hun uitkijktoren noemde het park recentelijk nog een "Steampunk Thema" (whatever dat ook met Frankrijk te maken mag hebben). Je zou bijna denken dat ze Jules willen mijden. Desalniettemin zou een Jules Verne binnenkant me wel aanspreken, al denk ik dat ik Moulin Rouge leuker (en origineler) zou vinden. Zet de can-can dansende animatronics maar al langs de baan