Veel concrete plannen heb ik niet echt, ik mik echt op 2025 om nog eens naar de States af te zakken voor een echte coaster trip. Net zoals vorig jaar zal het kijken op het moment zelf om eventueel ergens naar toe te gaan. Wat wel vast ligt is een weekendtrip naar Walibi Rhône-Alpes en Le Pal. Beide parken paar jaar geleden bezocht maar in Walibi heb ik Mystic nog tegoed en natuurlijk de nieuwe singe rail coaster waar ik erg benieuwd naar ben. Le Pal bleef me bij als een prachtig park met de Yukon Quads als echte topper, en die krijgen er ook een interessante nieuwe water coaster bij.

Verder hangt alles af van mijn gewicht. Ik ben weer op de goede baan op dat vlak maar het heeft geen zin om naar pier of pol te gaan als je niet zeker bent of je wel in die achtbaan past. Ik ben mijn nieuwjaarsvoornemen op dat vlak voorlopig goed aan het opvolgen en de achtbanen zijn de ultieme motivatie om vol te houden. Ik zou toch nog graag Toutatis op de counter zetten dit jaar nadat ik er vorig jaar meer dan eens heb voor moeten passen.