Tot midden februari nog alles proberen te halen uit ons Efteling abonnement, waarbij de teller nu op +/- 15 bezoekjes als jaartotaal komt te staan. Zeker niet slecht me dunkt! De oudste wordt hier bijna vier, wat ervoor zorgt dat wij minder de neiging hebben om ons abonnementen te verlengen. Alsnog, dit voorjaar toch nog eens naar Kaatsheuvel trekken voor een bezoekje aangezien ons lopende EP abonnement nog eenmalig toegang cadeau geeft .

Een weekje geleden ook PdP en Plopsaqua voor een tweede maal met de kids bezocht, in combinatie met het Plopsahotel. Bijkomend ook het aquarium Nausicaa bezocht, wat nog verassend goed te combineren viel en echt aan te raden is! Gegarandeerd een hit (bij kinderen, maar zeker ook bij de ouders )!

In april verblijven we een vier dagen in Krönasar voor vier dagen EP plezier (wederom alles eruit halen zegt!), met de stiekeme hoop dat Voltron al open is én hopelijk met een deftig functionerende Single Riders Line. Nadien eind mei een viertal dagen naar Polen, waar ik niet het land maar wel de twee parken een eerste maal een bezoekje verschaf. Het dillema bestaat er nog wel of wij aansluitend het nabijgelegen concentratiekamp een bezoek gunnen, al is dat nog niet duidelijk en toch wel heel beladen, maar zeker ook wel interessant en impactvol.

Tot slot nog een vakantie gepland in augustus voor anderhalve week in Center Parcs Allgäu, waar de verleiding toch groot is om Legoland Deutschland voor een eerste maal te bezoeken. De twee koters, als ook de ouders, zijn stiekem toch verzot op die Deense blokjes, dus denk dat dit eigenlijk al unaniem beslist is dat dit zal gebeuren .

Mogelijk ook veel 1-dags-bezoekjes die al dan niet impuslief worden aangevangen. Ik twijfel nog om Bellewaerde of WaBe met de kleintjes eens te doen of toch nog een extra jaartje hiermee te wachten. Binnen een paar weken voor de derde maal naar Aqualibi, ik ben echt verkocht voor de gehele uitbreiding. Hier thuis is er ook nog de twijfel of wij ook dit jaar een abonnement aankopen, kwestie dat dit de impulsieve bezoekjes niet alleen betaalbaar maar ook effectief impulsiever maakt. Mogelijks toch geen pretparkabonnement dit jaar, al zie ik het wel gebeuren dat Pairi Daiza weer eens een jaartje gebombardeerd wordt met onze talloze bezoekjes.