Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
2 x 300 km rijden, 2 x 17 euro péage en dan nog 20 euro parking om uitendelijk Toutatis niet te kunnen doen, het zou me niet zo berustend-positief stellen als wat ik uit jouw TR afleid. Koester die gave van relativering, ik benijd ze. M’n oudste zoon deed Toutatis vier keer op ’Paasdinsdag’. Da’s ook te benijden, natuurlijk.
Was maar zo'n 230km rijden, we wonen in het verre West-Vlaanderen dicht bij de Franse grens en hebben de route tolvrij gedaan. We hebben ook nog een dagje Parijs met Harry Potter tentoonstelling gedaan, dus het was niet enkel het park.
Het was ook de eerste keer dat we het park deden, dus viel er nog heel wat te ontdekken. We hadden ook al telkens lang moeten aanschuiven, dus hadden we de lange wachtrijen een beetje gehad. Misschien dat we in het najaar nog eens terug gaan.
Jammer om te lezen dat het precies redelijk veel erg druk is. Ik dacht dat de mensen meer naar de Disney parken gingen die daar ook in de buurt zijn.
Zijn er voor de rest nog must do's van attracties of shows die we gemist hebben?