X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 40

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #34

    Re: Bobbejaanland seizoen 2023

    Ik zou zeggen: maak je lid van de FB-groep voor BJL-abonnees en geniet mee van de emmers faecaliën die ik vandaag over me heen kreeg om wat minpuntjes aan te kaarten.

    Meerdere attracties startten laattijdig wegens afwezig personeel. Zelf stond ik aan de bruine rolluik van TM vanaf 10:00 te niksen. Geen info door de speakers of van een operator in levende lijve. Een kwartier later op eigen initiatief naar de buiten-ingang gegaan om daar een operator te zien die volk informeert en niet tot de wachtrij toelaat. Die was dus niet op tijd op post en kwam niet eerst kijken of er overdekt nog mensen stonden aan te schuiven. Dreamcatcher had 30 min vertraging. De supersympathieke operator aldaar was zo eerlijk om te melden dat er een mede-operator ontbrak. Dizz - ik vergeet de nieuwe naam - was pas rond de middag open. TM had technische storing, maar hej how: de Caves waren nu niet verboden toegang. En dat al ’vanaf’ 11:00.

    Inside info: aan sommige buiten-acteurs zou zijn gevraagd om niet te komen werken dit weekend wegens slecht weer voorspeld en dito opkomst ... Blijkbaar hadden ook sommige opratoren deze boodschap persoonlijk geïnterpreteerd... En BTW ik had een droog en windarm gevoel deze herfst-zondag in Lichtaart. Zoek er niets fysiologisch achter, ajb.

    Het hoofdresto aan de park-ingang was dicht zoals heel het seizoen al het geval is. Wel meer en deels gethemede eetkraampjes nu, o.a. bij TM. Naar verluidt - bron: andere zagers op FB - krijgen abonnees daar nu geen korting meer.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 22-10-23 om 22:23.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •