Merci voor het delen van je ervaring. Op 1 nov kreeg ik geen korting op een loket-ticket voor Alice in Horrorland op vertoon van een Diamond-abo. De korting van enkele euro’s geldt enkel op die dagen dat het park sluit om 17.00. OK dat je geen korting krijgt op drukke nocturne-avonden, maar op 1 nov was de parksluiting 18.00. Ik heb als principiële zak AiHL dan maar niet gedaan (ook omdat m’n jongste zoon niet mee wou/durfde).

Vraag aan ervaring-deskundigen: is het bukken / kruipen geblazen bij AiHL? Want dan zal ik bij een eventuele herkansing alsnog moeten passen.

Op 1 nov was het eerste halfuur zowat elke grote attractie dicht, de wachtenden bij Fury, Magma, Dizz (andere naam, I know), ... kregen niks info of aandacht van de operatoren. Ik kreeg nog wat extra kak over me heen in de FB-groep. Dat vind ik minder erg dan lui die de symptomatisch (bewuste) vertraging in BJL goedpraten "Het was koud, de attracties moeten opwarmen" (13°, windarm en zonnig die ochtend) of "Logisch dat operators je niet informeren, ze moeten de attracties testen". Zalig die spirituele simpelen ...