X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    Mission Ferrari in Ferrari world Abu Dhabi is eindelijk open.

    Het is zover, na 7-8 jaar is de achtbaan eindelijk open. Het lijkt me eerder een stop-and-go coaster dan één vloeiende ervaring. Veel stilstaan, weinig rijden. De effecten zien er wel goed uit. Nu nog zien hoelang alle effecten blijven werken...

    POV van Ferrari world zelf:
    https://www.youtube.com/watch?v=MfDh...iWorldAbuDhabi
    Laatst gewijzigd door euh; 30-01-23 om 21:52.

  2. #2

    Re: Mission Ferrari in Ferrari world Abu Dhabi is eindelijk open.

    Een POV ga ik niet kijken, omdat het een baan is waardoor ik liever live nog wat verrast zou worden, maar het is wel ongelofelijk fijn nieuws dat de baan eindelijk open is! Hopelijk opent de baan in Maleisië ook spoedig (zou sowieso ten vroegste dit jaar zijn, maar was dacht ik al verschoven?) en kunnen we dit soort banen vaker zien verschijnen in de toekomst, want het geeft volgens mij wel veel mogelijkheden. Zeker als Disney of Universal hiermee aan de slag zouden gaan, lijkt er me veel mogelijk!

  3. #3

    Re: Mission Ferrari in Ferrari world Abu Dhabi is eindelijk open.

    Voor de mensen die de pov niet willen bekijken, ga ik ook geen spoilers geven, maar de themathisatie ziet er wel goed uit! Het zou op zich al een mooie darkride zijn.
    De coaster zelf heeft ook enkele zeer verassende elementen, maar zoals gezegd is het eerder een stop-en-go gebeuren door de verassende elementen. Als je stil staat gebeurd er natuurlijk ook vanalles, dus op dat gebied is het zeker één vloeiend geheel, maar verwacht geen klassieke indoor coaster of iets als hagrid met veel snelle transities in de track.
    De rit duurt een 4-5 minuten, dus zeker een lange ervaring voor een coaster.

    Als het betrouwbaar blijkt en de constructie binnen een jaar kan gebeuren, dan zie ik in de toekomst wel meer van deze coasters opduiken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •