X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    [SeaWorld Orlando] Surf Coaster

    SeaWorld Orlando opent in 2023 een nieuw model van B&M, de surf coaster. Het is eigenlijk een doorontwikkeling van de stand-up coaster.

    De baan staat al sinds oktober volledig recht. Een openingsdatum is nog niet bekend, SeaWorld houdt het voorlopig op 'Spring 2023'.

    Meer info

    Zelf ben ik eigenlijk wel enthousiast over deze nieuwigheid. Hoewel stand-up coasters niet per sé mijn favoriete banen zijn, zijn ze wel behoorlijk uniek. De toevoeging van het surfgevoel kan ook zeker een meerwaarde zijn, denk ik.

  2. #2

    Re: [SeaWorld Orlando] Surf Coaster

    Een tour van de constuctie. Ziet er een leuke coaster uit vind ik.

    https://www.youtube.com/watch?v=xt0Y...usementInsider

  3. #3

    Re: [SeaWorld Orlando] Surf Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    SeaWorld Orlando opent in 2023 een nieuw model van B&M, de surf coaster. Het is eigenlijk een doorontwikkeling van de stand-up coaster.

    De baan staat al sinds oktober volledig recht. Een openingsdatum is nog niet bekend, SeaWorld houdt het smash karts voorlopig op 'Spring 2023'.

    Meer info

    Zelf ben ik eigenlijk wel enthousiast over deze nieuwigheid. Hoewel stand-up coasters niet per sé mijn favoriete banen zijn, zijn ze wel behoorlijk uniek. De toevoeging van het surfgevoel kan ook zeker een meerwaarde zijn, denk ik.
    Heeft SeaWorld Orlando al een openingsdatum aangekondigd?

  4. #4

    Re: [SeaWorld Orlando] Surf Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dannyfuentes Bekijk Berichten
    Heeft SeaWorld Orlando al een openingsdatum aangekondigd?
    Op 27 mei 2023 werd de baan geopend.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •