X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 40

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Cedar Point] Top Thrill Dragster (Closed)

    Ik denk maar luidop. Zou het niet zijn dat als men de lancering naar bijvoorbeeld LSM wil veranderen, men de vinnen hiervoor moet kunnen monteren op de track, wat niet voorzien is op de huidige baan. Nieuwe treinen zullen dan ook nodig zijn. Wat dan misschien weer een conflict geeft met de plaatsing van de huidige remvinnen. Waardoor het dus beter is om alle track te vervangen waar vinnen (of banden) op zitten?

    Het einde van TTD zal dit niet betekenen, maar door de term "reimagined" te gebruiken kan het nog alle kanten op...

  2. #2

    Re: [Cedar Point] Top Thrill Dragster (Closed)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Ik denk maar luidop. Zou het niet zijn dat als men de lancering naar bijvoorbeeld LSM wil veranderen, men de vinnen hiervoor moet kunnen monteren op de track, wat niet voorzien is op de huidige baan. Nieuwe treinen zullen dan ook nodig zijn. Wat dan misschien weer een conflict geeft met de plaatsing van de huidige remvinnen. Waardoor het dus beter is om alle track te vervangen waar vinnen (of banden) op zitten?
    Lijkt me inderdaad zoiets te worden. Jammer dat de baan omgebouwd wordt, maar de uptime van die baan lag ook wel heel laag. Tijdens mijn tweede bezoek heeft die baan welgeteld 10 minuten gewerkt op 2 dagen tijd. Met LSM zal de lancering niet meer hetzelfde aanvoelen, maar de lancering van Red Force is toch ook geweldig nochtans.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •