X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Ben je voor of tegen een (uitsluitende) avondopening van Ferrari Land?

Stemmers
8. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ik ben voorstander!

    3 37,50%
  • Ik ben tegenstander!

    1 12,50%
  • Mij maakt het eigenlijk weinig uit...

    4 50,00%
Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    [PortAventura] Avondopeningen Ferrari Land

    Wie de kalender van PortAventura bekijkt, kan zien dat het park 2 weken lang de openingsuren van Ferrari Land heeft aangepast. Het park is in plaats van overdag (10:30-17:00) enkel nog 's avonds (16:30-22:30) geopend. Het zou gaan om een test.

    Wat vinden jullie hiervan? Ben je voor of tegen? En misschien vooral: waarom?

  2. #2

    Re: [PortAventura] Avondopeningen Ferrari Land

    Ik ben voorstander.

    Zolang het een klein bij park is zijn openingsuren buiten de normale uren van het hoofdpark een meerwaarde.
    Bijkomend ik rijd graag banen in het schemer/donker.

  3. #3

    Re: [PortAventura] Avondopeningen Ferrari Land

    Dagje in Port Aventura, avond in Ferrari Land.. Ik zie het wel zitten.

    Enige nadeel is wellicht dat het dan heel druk gaat zijn in Ferrari Land, dus ik zou wel de opening overdag er bij houden.

  4. #4

    Re: [PortAventura] Avondopeningen Ferrari Land

    Dit is gewoon het eigen falen (gebrek aan voldoende bezoekers wegens niet dagvullend) indirect toegeven ... en in één ruk de operationele kosten drukken. De inkomsten uit catering in het park gaan wellicht toenemen, gelet op het late diner-tijdstip bij de meeste Spanjolen / Catalanen. Vanuit operationeel standpunt is deze wijziging (in testfase) dus zeker te begrijpen.

    Ik heb in 2018 en 2019 genoten van een on-druk FL overdag. Dat zal met de nieuwe openingstijden niet meer mogelijk zijn. Het zal overdag dan ook drukker zijn in het hoofdpark P-Av. En ik ken van de bijna 100 bezochte parken in Europa geen enkel park of resort met slechtere operatoren (tweede achtbaantrein niet inzetten bij drukte), het pushen van fastpasses en ongeoorloofd voordring-gedrag in de ’gewone’ wachtrijen.

    Moest Salou op m’n planning staan, zou ik die openingstijden persoonlijk niet toejuichen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •