Gisteren op de fandag geweest. Op zich ben ik al maar zelden "bang" in spookhuizen of scarezones, maar dit jaar vond ik het eigenlijk een beetje teleurstellend op dat vlak. Curse of Amun is aangepast, waardoor je nu met een zaklampje het overgrote deel van de scenes moet doen. Jammer, want de mooie scenes maakten dit spookhuis toch wel voor mij. Mine Blast is amper aan veranderd volgens mij, net zoals Nagulai. The Forgotten daarentegen is een echte stap voorwaarts op de versie die vorig jaar de nieuwe was. De Tuftufclub word terug gebruikt als spookhuis en alsnog kom je uit aan Rebellion Land, net zoals vorig jaar. Ik vind het een interessant spookhuis, dat met de nodige jaren groei, zeker een topper kan gaan worden. Bar Hell daarentegen vond ik veel beter dan vorig jaar, meer een constante stroom aan acts, wat het voor mij een echt gezellige plek maakte. Ware het niet dat het park sloot, bleven we daar waarschijnlijk nog wel een eindje zitten.


Al bij al een beetje teleurgesteld dit jaar in Walibi Belgium, weinig vernieuwing naast The Forgotten.