X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    [Hersheypark] RMC Ombouw Wildcat?

    Hersheypark heeft op Twitter aangekondigd dat Wildcat aan het einde van deze maand zal sluiten. De vraag wordt gesteld wat ze kunnen doen met 3.100 feet aan houten track. Het feit dat RMC reageert met "We have a few ideas..." is uiteraard voldoende voer voor speculatie onder fans!

    Bron

    Ik vond Wildcat zelf eigenlijk wel een prettige baan, maar moet er wel bij zeggen dat dat al 12 jaar geleden is. Aangezien de baan intussen 26 jaar oud is, kan ik me zeker inbeelden dat de ervaring nu heel anders zal zijn.

  2. #2

    Re: [Hersheypark] RMC Ombouw Wildcat?

    Onderhoud blijft bij woodies een ding natuurlijk. Ik hoor van veel kanten dat de baan tegenwoordig zwaar rammelt, maar dat lijkt me niets te zijn wat niet opgelost kan worden met een gewone retrack.

    de baan is alles behalve compact, dus eigenlijk zou een sloop en volledige vervangen beter zijn voor een park dat toch al aardig krap qua ruimte begint te zitten. Maar ook GCI zelf zou nog wel ideeen hebben voor deze baan, die me dan eigenlijk meer interesseren dan wat RMC ermee zou gaan doen.

  3. #3

    Re: [Hersheypark] RMC Ombouw Wildcat?

    De vraag is natuurlijk of RMC met die tweet wil aangeven dat zij voor een makeover gaan instaan, of dat ze net willen duidelijk maken dat het een gemiste kans zou zijn moesten zij het niet mogen doen...

    In elk geval heeft GCI dit op Facebook gepost, waardoor het zo goed als zeker lijkt dat het niet door hen zal gebeuren:



    Als het toch RMC zal zijn, dan komt de ombouw van White Cyclone naar Hakugei meteen in mij op als groot project. Of de GCI Roar naar Joker.

  4. #4

    Re: [Hersheypark] RMC Ombouw Wildcat?

    Dat ze er maar een RMC van maken. Wildcat is niet veel bijzonders, los van het feit dat het de eerste GCI was maar ik heb niet zoveel met die bouwer eerlijk gezegd. Hersheypark heeft een aantal serieus topcoasters staan en als daar een RMC bij komt zou dat alleen maar een grote aanwinst voor het park zijn. Laat maar komen!
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •