X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 28

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [ Toverland ] Uitbreiding themagebied Avelon 2023

    Ik ben ook geen fan van de Sky Fly, alleen al omwille van de lage capaciteit. Ik heb het eens grofweg uitgerekend en kwam tot het volgende:

    Een rit duurt zo'n 2 tot 3 minuten. Doe er 1 tot 2 minuten in/uitstap bij per rit, dus 3 tot 5 minuten per cyclus.

    In een uur kunnen dan min. 12 tot max. 20 cycles plaatsvinden.
    ? Dat wil zeggen: 12 tot 20 ritjes van slechts 12 personen = 144 tot 240 personen/uur.

    Als je dan uitgaat van de maximale cycles, is het alsnog zeer laag... En zoals Earlyspencer al zei, mensen gaan erin zonder over de kop te draaien, dan is het nut van de attractie weg en de wachtrij wordt hierdoor onnodig lang.

    Zeer mooie uitbreidingen, behalve de Sky Fly dan. Wat betreft de kleursamenstellingen wacht ik af naar hoe het er in de realiteit komt uit te zien. Bij Port Laguna had ik ook mijn twijfels op de concept-arts maar dat viel achteraf gezien zeer goed mee.

    In het artikel van onze "favoriete" site OOO stond volgende zin: Naast de vier mechanische attracties plant Toverland een nieuwe waterspeeltuin, een dreumesspeelplaats en "upgrades van bestaande attracties".

    Vooral dat laatste triggered mij.

    1. Gaan ze eindelijk die lelijke groene loods wegwerken zodat ik niet meer naar mijn voeten moet kijken bij het binnenrijden van het station na een ritje Fenix?

    2. Komt er eindelijk een goede uitgewerkte binnenscène bij Fenix zodat ook hier het loodsgehalte wordt verminderd?

    3. Of slaagt het enkel op de extra theming bij Merlin's Quest? Op de concept-arts zie je extra huisjes langsheen het stuk rond de helix van Fenix.

    En een persoonlijke bedenking: nu komt die Parachute Tower vlak naast de Fenix loods en zie je er recht op. Ik hoop dat ze dit aanpakken zoals het dak van Symbolica in de Efteling. Dat geeft toch echt een veel betere indruk.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 20-09-22 om 09:10.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •