X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Themapark Walibi

  1. #1

    Themapark Walibi

    Lang lang geleden deelde ik op het vorige forum mijn bouwupdates in rct3 omtrent mijn utopisch visie van een themapark Walibi. Enkele jaren geleden begon het park in de werkelijke wereld effectief te investeren in meer thema. Mijn creativiteit om zelf een themapark Walibi vanaf nul te starten bleef en vandaar begon ik opnieuw op te bouwen in planet coaster.

    Hieronder zie je de eerste bouwfoto's van een darkride, thrill flat ride en family flat ride.
    Have fun alvast en feedback altijd welkom!

    Naam:     13.png
Bekeken:  1314
Groote:   2,94 MB
    Inkomstplein van het park met in het hoofdgebouw het hotel van het park

    Naam:     15.png
Bekeken:  1246
Groote:   3,14 MB
    Atlantica darkride

    Naam:     14.png
Bekeken:  1241
Groote:   3,05 MB
    Wachtrij Atlantica darkride

    Naam:     11.png
Bekeken:  1278
Groote:   2,91 MB
    Thrillride Icarus + ingang themazone

    Naam:     10.png
Bekeken:  1171
Groote:   3,03 MB
    Family ride : Tiki Swing
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  2. #2

    Re: Themapark Walibi

    Ik volg graag mee !

  3. #3

    Re: Themapark Walibi

    Leuk! Ik vind het ook altijd interessant om dat eens van bovenaf te bekijken, zodat je ziet hoe alles in elkaar past.

  4. #4

    Re: Themapark Walibi

    Ondanks het park al een tijdje geopend is voor het grote publiek is men tijdens het seizoen zelf nog druk bezig met attracties af te werken.
    Zo wordt er druk gewerkt aan het tropische gedeelte van het park. Naast de tiki swing staat er hier ook de mijntrein van het park namelijk Colorado adventure.

    Naam:     18.png
Bekeken:  1210
Groote:   3,34 MB
    Onder de rots constructie van Colorado adventure heb je nog een kleine flatride El Paso waar de thematisatie binnen nog afgewerkt moet worden

    Tussen de mijntrein attractie loopt ook de Rio Grande door waar je een verfrissende duik kunt nemen op deze boomstam attractie van het park. Hier moet de wachtrij nog ingekleed worden alsook de laatste drop van de attractie.

    Naam:     16.png
Bekeken:  1175
Groote:   3,73 MB
    Rio grande grote duik tussen de Colorado adventure

    In het tropische themagedeelte is er genoeg plaats voorzien voor shops en food/drink stores. Nog niet alle gebouwen zijn volledig afgewerkt maar ze zitten in de eindfase alvast.

    Naam:     17.png
Bekeken:  1140
Groote:   3,64 MB
    De mainstreet van het tropische thema gedeelte

    In het oudheid thema gedeelte staat er naast thrillride Icarus ook nog een familie ride Ethon.
    Hier heb je onderstaande foto alvast ook een blik hoe het centrale plein van het themagedeelte eruit ziet.

    Naam:     19.png
Bekeken:  1381
Groote:   3,25 MB
    Familie attractie Ethon

    Tot slot staat er in het park ook nog de Cobra hier gaat het niet om een boomerang coaster maar om een spinning coaster.

    Naam:     20.png
Bekeken:  1275
Groote:   3,53 MB
    Ingangsgebouw van de Cobra

    Tot slot nog een overzichtsfoto van Themapark Walibi hoe het er momenteel uit ziet:
    Naam:     21.png
Bekeken:  1295
Groote:   3,38 MB

  5. #5

    Re: Themapark Walibi

    ik volg het ook Mooi gedaan al.

  6. #6

    Re: Themapark Walibi

    Het is zomer in themapark Walibi en de laatste hand wordt gelegd aan de attractie's in themagedeelte Exotic.

    Zo is de wachtrij en ingang van de boomstam attractie Rio grande afgewerkt.
    Naam:     24.png
Bekeken:  808
Groote:   3,76 MB

    Naam:     26.png
Bekeken:  670
Groote:   4,21 MB

    Naam:     25.png
Bekeken:  706
Groote:   3,44 MB

    Is de installatie van de nieuwe houten familie achtbaan Tiki Waka ook reeds in zijn eind-fase. De natuur rond de baan en paar thema elementen moeten nog aangebracht worden.

    Naam:     23.png
Bekeken:  726
Groote:   4,14 MB

    Naam:     22.png
Bekeken:  745
Groote:   3,79 MB

    Tot slot zijn de werkzaamheden nog druk bezig aan het Tiki-theater dat plaats kan bieden aan 500 personen.

    Naam:     Naamloos.png
Bekeken:  698
Groote:   3,64 MB

    Naam:     27.png
Bekeken:  713
Groote:   1,99 MB

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •