X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 7 van de 7
  1. #1

    [Slagharen] 2024 hangende achtbaan



    Looopings heeft een interessant nieuwtje over een mogelijke nieuwe achtbaan voor Slagharen. Volgens hen leverde zowel Vekoma, Premier Rides als Gerstlauer een conceptje in.

    Persoonlijk vind ik de versie van Premier rides er wel elegant uitzien met die in elkaar gevlochten heen en weer-lus, maar vrees ik voor de capaciteit. Gerstlauer vind ik helemaal spannend, voor zover ik weet hebben die nog nooit een hangende coaster gebouwd. De layout die zijn instuurden is ook véél pittiger dan wat de andere twee constructeurs laten zien. Da's bizar.
    Net als toen Vekoma een baan ontwierp voor Energylandia (die uiteindelijk Hyperion van Intamin verkozen) vind ik de Vekoma-variant er wat futloos uitzien.

  2. #2

    Re: [Slagharen] 2024 hangende achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    ...voor zover ik weet hebben die nog nooit een hangende coaster gebouwd.
    Nog niet zolang geleden bouwden ze hun 100ste coaster: Lipovitan Rocket Luna in Tokyo.
    https://www.gerstlauer-rides.de/en/p...pended-coaster

    Naam:     lipovitan.jpg
Bekeken:  574
Groote:   711,3 KB


  3. #3

    Re: [Slagharen] 2024 hangende achtbaan

    En is Gerstlauer ook niet bezig aan een hangende lanceer-achtbaan in zusterpark Tusenfryd? Ik zou gokken op de Duitsers. Maar up-to-date Vekoma's in BeNe mis ik anders nog wel.

    Die shuttle hoeft niet voor mij. Shuttle betekent meestal ook capaciteitsverlies. Al is de capaciteit van Gold Rush ook 'gene vette'.

    Maar wel mooi 'nieuws' dat wensen en beloftes pre-corona alsnog kunnen doorgaan. Ik zie voorlopig geen 7 magere jaren in onze contreien.

  4. #4

    Re: [Slagharen] 2024 hangende achtbaan

    Ik zou kiezen voor de Gerstlauer, denk dat die het spannendste ritje zal geven.

  5. #5

    Re: [Slagharen] 2024 hangende achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    En is Gerstlauer ook niet bezig aan een hangende lanceer-achtbaan in zusterpark Tusenfryd? Ik zou gokken op de Duitsers. Maar up-to-date Vekoma's in BeNe mis ik anders nog wel.

    Die shuttle hoeft niet voor mij. Shuttle betekent meestal ook capaciteitsverlies. Al is de capaciteit van Gold Rush ook 'gene vette'.

    Maar wel mooi 'nieuws' dat wensen en beloftes pre-corona alsnog kunnen doorgaan. Ik zie voorlopig geen 7 magere jaren in onze contreien.
    Ondanks dat er vast wel bedrijven zijn die zo redeneren, zou dat erg dom zijn.

    Mensen willen er nu juist uit en durven wellicht nog niet zo het (verre) buitenland op te zoeken. Dus als park zijnde wil je juist dat ze jouw park komen bezoeken. En wat beter dan een nieuwe publiekstrekker.

    Juist als dingen niet heel goed gaan werkt het om te investeren. Dat is in het verleden toch al vaker gebleken. Uiteraard moeten die investeringen wel op de goede manier gebeuren, maar juist door de investeringen achterwege te laten blijft ook het volk weg.

  6. #6

    Re: [Slagharen] 2024 hangende achtbaan

    De Vekoma ziet er mij eigenlijk het leukste uit, gevolgd door Gerstlauer. Een shuttle hoeft voor mij helemaal niet, dus liever niet de Premier...

  7. #7

    Re: [Slagharen] 2024 hangende achtbaan

    Ik vind het overigens wel opvallend dat Premier er tussen staat. Niet een bouwer die normaliter veel in Europa doet. En op zich mogen ze wat mij betreft ook gerust wat meer hier gaan doen, maar ik prefereer dan toch hun aanbod aan launced-coasters.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •