X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 74

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2022

    Jammer dat dit forum enkel nog moet wachten op een wetsdokter om officieel dood te worden verklaard ... Ik had hier maar al te graag deelgenomen aan een levendige discussie over het nieuwe BJL-logo. https://pretparken.be/NL/article/242...nieuwe-jaar-in

    OOO heeft er ondertussen al vier artikels over gepubliceerd. Dat is misschien van het goede teveel, maar wel kenmerkend voor een website die een herschilderd zitbankje in Kaatsheuvel of een nieuwsoortige frikandel in Sevenum als nieuwswaardigheden van groot belang naar buiten brengt.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Jammer dat dit forum enkel nog moet wachten op een wetsdokter om officieel dood te worden verklaard ... Ik had hier maar al te graag deelgenomen aan een levendige discussie over het nieuwe BJL-logo. https://pretparken.be/NL/article/242...nieuwe-jaar-in

    OOO heeft er ondertussen al vier artikels over gepubliceerd. Dat is misschien van het goede teveel, maar wel kenmerkend voor een website die een herschilderd zitbankje in Kaatsheuvel of een nieuwsoortige frikandel in Sevenum als nieuwswaardigheden van groot belang naar buiten brengt.
    ik begrijp wat jij bedoelt ik wou er een topic van maken... maar aangezien mijn vorig topic(wat waren jullie hoogtepunten van 2022) zoveel belangstelling had...

    Nu over het logo, ik vind het schandalig dat je het 2 dagen het nieuwe logo laat zien... Zoveel negatieve commentaar op krijgt en dat jij nog durf te zeggen het is definitief??? Bij mij doe het me denken aan MC donalds.... lol

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •