X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 74

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2022

    September is zeker in België de maand waarbij de gewone en fanatieke pretpark-bezoeker al eens geweerd wordt omwille van een exclusief dagje. Dat staat doorgaans keurig op de online park-kalenders aangegeven. Walibi Belgium is niet zuinig met bijna 50% geschrapte weekend-dagen. Bij Bobbejaanland lijkt er deze maand geen hinderend vuiltje aan de lucht voor u en mij.



    Maar misschien gaat het om Goebbelsiaanse misleiding van het park. Want wanneer je in Google de zoektermen 'Bobbejaanland' + '24' + 'september' ingeeft, verschijnt onderstaande lijst zoekresultaten.



    Daar lees ik dat het om een exclusieve (dus afgehuurde) aangelegenheid zou gaan. Zonder deze waarschuwing moet de achteloze bezoeker - gesteld dat die dan toch binnen geraakt - misschien ongewild deelnemen aan aan de workshop chocomousse maken op Ninoofse wijze.

    @crtitici op mijn kritiek: Ja, ik heb ook de tekst "Deze kalender is onderhevig aan wijzigingen" zien staan boven de online kalender. Maar niet elke wijziging moet je pas daags voordien kenbaar maken, toch.

    EDIT: volgens deze fansite (van het park, voor de duidelijkheid) lijkt BJL ook afgehuurd op zondag 11 sept as.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 03-09-22 om 16:11.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •