X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 74

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loopingstar Bekijk Berichten
    Eigenlijk ben ik is benieuwd wat ze zouden doen moest je je op zo'n dag je aanbieden met je abonnement. Eigenlijk kunnen ze je niet weigeren want dan doen ze aan reclamevervalsing, ze beloven je iets wat je achteraf niet krijgt ?!? (waar ze een serieuze boete voor kunnen krijgen). De voordelen zijn in het groot al zichtbaar op het tabblad abonnementen, voor het reglement moet je nog een extra tabblad openen en deze tekst is veel kleiner.
    Die interpretatie heeft wel een heel hoog Testaankoop-gehalte. Met de kleine lettertjes, blauw opgelicht (!) in de foto hieronder, kan het park zich steeds indekken tegen abo-houders die zich gedupeerd wanen. Huiver mee met deze ervaring: Toen er nog maar één BJL-abo-soort was, heb ik me eens aangemeld bij Sunparks De Haan. Op de BJL-site stond op dat eigenste moment 50% korting vermeld maar die kreeg ik niet en een smartphone met enig 'bewijs' had ik toen nog niet. Ik ben kwaad weggereden (met betaalde parking!) en heb BJL per mail verwittigd. Kort daarna verdween het voordeel uit de online lijst. Dus veel poten om op te staan had ik niet.



    Zie ook mijn herhaaldelijk gezaag over gratis toegang tot Tropical Islands. Sinds eind 2021 vermeldt T.I. dat dit enkel kan met parter abo's type Gold en bovendien niet op schoolvakantiedagen in enkele Duitse deelstaten. Buiten die data zijn mijn kinderen in april 2022 wel nog met een Silver gratis binnen geraakt, ik had 'als bewijslast' een print van de toen gepubliceerde voordelenlijst van BLJ bij me. Maar als TI toen geen korting had gegeven, had ik daar weinig verhaal tegen, denk ik. Enerzijds half-correct dat BJL nu pas expliciet de beperking tot Gold vermeldt. Anderzijds wel jammer dat BJL dit helemaal vooraan plaatst in de eenmalige PR-voordelenlijst. In Madrid, Blackpool, Noorwegen e.a. kunnen ze dit interpreteren als dat alle vermelde voordelen uitsluitend gelden met een BJL-Gold. Niet onbelangrijk: bij veel buitenlandse PR-abo's gelden de partner-voordelen enkel voor de lokale versie Gold (of Platina).



    Wat het augustus-event hierboven betreft: de foto van Bobby T. lijkt me het duidelijkste: "NIET GELDIG OP ... NIET-REGULIERE ...DAGEN." Al is het dan weer minder duidelijk of deze restrictie geldt voor alle BLJ-abo's. De tabel die Exped.GF hierboven post, meldt dat Bronze niet geldig is op niet-reguliere parkdagen. Uit de stippen bij Silver en Gold kan je (enkel) concluderen dat deze abo's wel gelden op feestdagen en black-out-days. Zoals dezelfde post-schrijver meldt, is het onduidelijk of black-out - het Nederlands is weer op in Lichtaart - hetzelfde is als niet-regulier.

    Misschien kan dit helpen om af te koelen van dergelijke wartaal.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 18-06-22 om 19:25.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •