X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 74

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2022

    Iemand uit een FB-groep plaatste deze foto, die ik hier schaamteloos kopieer:


    Bron: Facebook 'Bobbejaanland abonnementhouders'

    Zoals ik deze aanbieding interpreteer, is dit niet de klassieke korting waarbij je inkomticket in mindering wordt gebracht. Het prijsverschil met de online nog gevraagde € 149 voor de Diamond-versie is aanzienlijk en benadert wat Slagharen al enkele weken - ook online - voor z'n top-versie abo 2023 vraagt. Mogelijk schrok men in Lichtaart en Madrid van de 'onverwachte' terugval van de abo-verkoop de afgelopen weken. Als alles duurder wordt, gaan mensen doorgaans eerst bezuinigen op niet essentiële zaken. M.u.v. pretparkfreaks, -nerds en -addicts zullen de meeste occasionele bezoekers een pretpark-abo of -ticket als een prijselastisch product beschouwen.

    Ik merk op dat deze aanbieding (nog) niet online geldt, enkel in het park en naar verluidt gedurende heel de maand oktober. In se is dit geen exclusief verlenging-voordeel, iets waar BJL behalve n.a.v. gesloten covid-dagen trouwens nooit aan mee deed. Maar om deze korting te verzilveren, moet je wel in het park aanwezig zijn, dus met een huidig abo of een gekocht ticket. Dat laatste verklaart volgens mij waarom deze aanbieding (nog) niet online staat: om van het aflopende en van het nieuwe seizoen te genieten, moet je dus meer betalen / betaald hebben dan louter de hierboven geafficheerde prijzen. M.a.w. eigenlijk is dit wel een 'verdoken' korting bij abo-verlenging of een 'verdoken' dagticket-in-mindering-korting. Mijn gok is dat deze aanbieding met Black Friday wel online zal gaan aan quasi dezelfde prijsvoorwaarden.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2022

    Weet je toevallig of je deze korting ook krijgt aan de kassa (voor je het park betreedt) of is dit enkel wanneer je al in het park bent?
    Coaster Count: 325
    Gregory_Themeparks

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •