Op zaterdag 20 augustus vindt in Bobbejaanland het festival '100% Retro' plaats. Dit festival zou de opvolger zijn van Yesterdayland. Tickets kosten 75 euro (+ nog 3 euro kosten per ticket). Over korting voor abonnees wordt op de site van het festival niks vermeld.
Over het festival is op moment van schrijven ook nog niks terug te vinden op de site van BJL zelf. 20 augustus staat op hun kalender wel vermeld als 'niet-reguliere parkdag':



Op de pagina met de abonnementsvoordelen staat het volgende:



Een bronze pass zou op die dag dan niet geldig zijn, voor silver en gold passen staat er dat ze geldig zijn op feestdagen en black-out days, wat dat laatste ook moge zijn...
Ik meen mij wel nog te herinneren dat het weekend van Halloween vorig jaar ook niet-reguliere parkdagen waren en toen mochten abonnees (silver en gold) ook gewoon binnen. De kans bestaat dus dat silver en gold abonnees dan nog binnen mogen, maar ik vrees er een beetje voor. We zullen dus nog moeten wachten op communicatie van het park en laat dat nu toevallig niet hun sterkste kant zijn...

bron: https://100procentretro.be/