Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Sinds 15 januari 2022 geldt één enkel vaccin-shot J&J daar niet langer als ’volledig gevaxt’. Ik denk dat Oostenrijk al eerder die regel doorvoerde. Maar sinds vorige week geldt in Dui 1 x J&J gevolgd door een 1 x een booster ... niet langer als geboosterd! Al wie in dat geval verkeert, voldoet wel aan 2G maar niet aan 2G+. Dan kan je zonder bijkomende negatieve test niet meer op café, resto, in dancings of in etablissementen waarvan ik vermoed dat een aantal Duitse beleidmakers daar werden verwekt. Wie drie erkende vaccins toegediend kreeg, voldoet wel aan 2G+.
Niet dat ik je niet geloof, maar waar heb je die info vandaan? Op de website van Diplomatie kan ik er niets over terugvinden en ook bij de goedgekeurde vaccins door Duitsland lijkt J&J nog gewoon tussen te staan.

Voor mezelf maakt het gelukkig niets uit aangezien ik 3 prikken gehad heb, maar ik zou het wel een héél absurde regel vinden aangezien veel mensen er gewoon niet aan zullen kunnen voldoen, zelfs niet als ze zouden willen...