X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Overzicht van 2022?

  1. #1

    Overzicht van 2022?

    Wat was uw hoogtepunt dit jaar? Welke nieuwe parken heb je bezorgd? Welke nieuwe attracties(of die je nog niet gereden hebt?) vond je het leukst?

  2. #2

    Re: Overzicht van 2022?

    Merci voor de vraagstelling. Ik focus op pretbezoeken van 2022 die ik niet in een TR heb gegoten.

    Midden april was Energylandia enkel in het weekend open. Ik vreesde een overrompeling maar op die bewuste za. en zo. waren er bij wijze van spreken evenveel operatoren als bezoekers. De twee coasters die dat jaar zouden moeten openen, waren nog niet operatief, het reuzenrad in opbouw zag eruit als een reuze-packman, de Anaconda waterattractie was gesloten om een technische reden en natuurlijk zou het aanpalende waterpark pas later in het seizoen heropenen. 65 euro p.p. voor 2 dagen is naar Poolse normen niet goedkoop en verklaart misschien de lage opkomst, maar wat hebben we daar ge-coaster-kwant! Met aansluitend nog een bezoekje aan de zoutmijn en een waterpark in Krakau was dat zeker een hoogtepunt van 2022. En de eerste leuke Paasvakantie in drie jaar, dat speelt ook wel subjectief mee.

    Pretpark- en zoobezoeken in Madrid onderbreken met een cultureel dagje Toledo kan ik iedereen aanraden. Adrenaline-hoogtepunt die dag was een zipline boven de Taag.

    Daags voor Parc Bagatelle gingen we ’s avonds naar het zonnige strand van Berck, waar zich zeker 100 zeehonden hadden verzameld nabij de kustlijn. Beter dan de beste geforceerde beestenshow.

    Slecht weer voorspeld maar quasi heel de dag droog, dat maakte dat we begin augustus naar hartelust konden kwanten in Fårup . Drie keer raden welke nieuwerwetse Vekoma op het leeuwendeel van onze aandacht kon rekenen.

    Enkele wachtbeurten overslaan door plaats te nemen op de gratis en blijkbaar onpopulaire achterstevoren backseat van Tonnere 2 Zeus was ook een topervaring. En wij hadden lekker geen last van regen in de ogen.

    Nigloland in Halloween-sfeer is een absolute aanrader. Al zal een actieve herfstzon ook wel hebben bijgedragen aan de euforie.

    Dieptepunten: Tivoli Gardens met m’n twee favoriete attracties dicht, een onmenselijk druk Walibi Bel. op een vrijdag in november, Winter-Toverland met meerdere storingen op meerdere toppers waaronder Zork2.0 en F?nix continu niet in bedrijf, vrieskou in de Efteling met gesloten of pas later die dag geopende attracties en daags nadien Slagharen met beide coasters heel de dag dicht en de darkride in verbouwing. De Kezen hebben dus één en ander goed te maken in 2023.

  3. #3

    Re: Overzicht van 2022?

    bedankt.

    Bij mij wast triestig. Geen Belgisch pretpark gedaan (alleen Plopsa op het einde vant jaar). Toch heb ik vant jaar eindelijk untamed kunnen doen. en WOW . vooraan goed, int midden: niet beter dan vooraan. Maar achteraan was dit echt wel de limiet voor mij eigenlijk.

    De rest weer naar Europapark gegaan en 2 daagse heidepark.

    Dieptepunt : Topical island ik had het beter verwacht eigenlijk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •