X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #5

    Re: Grote opknapbeurt Expedition Zork Toverland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Binnenkant vond ik tot nu toe eigenlijk het best gethemed stukje van het magisch woud. De rest is zo ontzettend kaal. Hopenlijk maken ze nu er wél daadwerkelijk een soort bos van. Alhoewel er sprake is van een aanbinding met het Biergarten-thema.. Dat kan natuurlijk ook goed werken. Het thema van dat is beter uitgewerkt dan het woud, al paste het tot nu toe volstrekt niet bij de rest.
    Voor mij vormt de Biergarten geen eigen thema, eerlijk gezegd. De overkoepelende sfeer is simpelweg oostenrijks met de vernieuwde snackstanden (Waldstube) en de komst van het Schminkhaus. Maximus Müller past binnen dat plaatje perfect, zeker voor nóg meer samenhang te creëren.

    Ik hoop vooral in de hal op middenlange termijn op toevoeging van bomen om inderdaad een bos te creëren.

    Buiten gaat men ook bomen zetten zoals op de concept-art te zien is. Ik vermoed dat dit (toch deels) fake bomen gaan zijn zoals die in waterpark Rulantica van Europa-Park. Of dat hoop ik toch, zeker de bomen die tegen de hal komen te staan bovenop de rotsen langsheen de knikkerbanen. Ik hoop dit omdat de hal dan meteen aan het zicht onttrokken wordt in plaats van dat de bomen nog moeten groeien en/of echte bomen wellicht niet de plaats hebben om te wortelen en groot te worden. Zulke neppe bomen hoop ik binnen dus ooit ook te zien.

    Wat ik binnen nu wel al verwacht om de upgrades en toevoegingen van Oostenrijkse façades/gebouwen te vervolledigen (zoals het Sminkhaus), is dat het station van Expedition Zork een volledig huisje of overkapping wordt. Dit in dezelfde stijl als het wachtrij-huisje van de Blitzbahn.

    Ik hoop voornamelijk dat die goedkope kerstbomen langsheen het binnengedeelte van Expedition Zork zullen verdwijnen en daar mooiere bomen voor in de plaats komen. Dat is voor mij tot nu toe de grootste doorn in het oog geweest.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 18-12-21 om 16:57.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •