X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Grote opknapbeurt Expedition Zork Toverland

    Ondertussen Zork twee keer kunnen doen op een niet zo heel drukke Hemelvaart-zaterdag. In de wachtrij is één en ander te zien en doet men prima aan story-telling. Toch twee werkpuntjes, om het eens geen minpuntjes te moeten noemen.

    1. Het vernieuwde wachtrij-kronkelpad voor het hekwerk-station lijkt me door de afwezigheid van enige hoogte-schutting geenszins voordringer-proof of hufter-proof, al hadden we daar gelukkig geen last van.

    2. Wil je - in een dun bevolkte wachtrij - het hele verhaal volgen dat als een nieuwsuitzending op een t.v. wordt getoond, dan word je in de rug voorbijgelopen. Dat euvel kennen we natuurlijk al van Feniks e.a.

    Al bij al vind ik de make-over - ook onride - best geslaagd. Al gaat het hier - i.t.t. Maximus Blitz en de vorige versie van de rodelbaan - natuurlijk louter om opsmukwerk. Maar dan wel van de goede soort, zonder overbodig zichtbare sporen van de vorige versie (hallo MPG, hallo Heide-P.).

    Pas kort voor het verlaten van het park ontdekten we op de plaats in het buitendeel net waar de boomstammen terug de loods binnenvaren een mooie 'halve' attractie: een fraai houten parcours in Alpen-stijl waar je een houten bal in meerdere etappes van de kunstmatige helling kan laten rollen. Een beetje zoals in EP in het Oostenrijk-deel, al oogt het in Toverland wel nieuwer (logisch) en fraaier. De attractie heeft een naam Maximus' Wunderball en een nummer (16) op dit parkplan. We hebben deze attractie niet 'bereden' / benut. Een houten bal - ruim een sinaasappel groot - kost aan een automaat € 4. Bij een volgend bezoek heel de dag een eigen petanque-bal - voor de NL'ers: sjeuw te poel - meezeulen, dan?

    En nu effe off-topic: Troy reed die dag (zonnig en droog, niet snikheet) als een ongelofelijke rammelbak, met vooral onnodig naar-links-en-naar-rechts-geschud. Na één van de laatste bochten keek mijn 12-jarige bezorgd naar mij als potentiële rug-patiënt. We hebben de achtbaan een viertal keer bereden op meestal verschillende plaatsen en nergens voelde ik de souplesse van weleer. Al een geluk dat de zitting nog comfortabel is. Op gebied van comfort degradeerde elke Troy-rit tot een Weerwolf-ervaring. Plaats op beide coasters een oudere generatie treinen en het is puur Banditisme.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 23-06-22 om 21:29. Reden: Hertelling van de rides

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •