X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28
  1. #21

    Re: [Efteling] Nieuw gebied rond spookslot

    Vandaag heeft de Efteling de eerste teaser gelanceerd en wat extra info meegegeven.
    Zo komt er een eigen horcapunt en een souvenirshop, het gebouw zou 20 meter hoog worden en zal de attractie vernoemd worden naar het bekende muziekstuk Danse Macabre.
    Opening voorzien in 2024.

    https://fb.watch/d34kMxnQQ7/

    Ik hoop nog steeds dat het een attractie word alla haunted mansion.
    Voor een drop tower zoals in phantasialand of disney is het gebouw niet hoog genoeg.
    Laatst gewijzigd door nicooke; 17-05-22 om 09:28. Reden: aanpassingen

  2. #22

    Re: [Efteling] Nieuw gebied rond spookslot

    Kippenvel momenten hoe ze de muziek in die clip gebruiken.

    Wat mij betreft is het project al geslaagd als ze de sfeer in de clip ook maar enigszins weten te benaderen. Ik ben in elk geval al blij dat de Dance Macabre blijft.

    Een gebouw van 20m hoog kan wel degelijk dienst doen als een freefall attractie. Maar het zal een kleine versie moeten worden. Denk aan Alton Towers of Bayern Park.

    Momenteel echter nog geen idee van de uitwerking waar de Efteling voor gaat. Afgaande op de video lijkt het er wel op dat ze de stijl van het bestaande spookslot willen behouden. Ik hoop dat we meer terug gaan zien van het Spookslot. Zo blijf ik de Dzjinn een geweldig knappe peppersghost vinden die veel meer op de voorgrond had mogen staan. En ook de grote lamp - al dan niet met vlederiken - mag terug komen.

    Op deze manier zouden we toch niet helemaal vaarwel hoeven te zeggen aan het spookslot.

  3. #23

    Re: [Efteling] Nieuw gebied rond spookslot

    We zitten met een "lek". Dit zou het gebouw worden. Gezien de vorm ervan lijkt het er sterk op dat er een koepel in verwerkt zit. Mogelijks dus een Dome Ride van Intamin... Of denken jullie nog aan iets anders?

    Naam:     spookslot.png
Bekeken:  919
Groote:   1,80 MB

  4. #24

    Re: [Efteling] Nieuw gebied rond spookslot

    Het gebouw vind ik er best leuk uit zien. Op basis van de vorm lijkt de dome ride wel een grote kanshebber inderdaad. Een nieuw concept vind ik op zich wel fijn, maar echt heel warm loop ik er in dit geval niet voor eigenlijk.

  5. #25

    Re: [Efteling] Nieuw gebied rond spookslot

    De Hulkride in IMG in Dubai heeft me ongelooflijk enorm positief verrast. Dat leverde echt een topervaring af (die is wel niet van Intamin maar de ervaring zal wel vergelijkbaar zijn veronderstel ik), eentje waarvan ik hoopte er snel van in de buurt te zien verschijnen. En kijk... Voor mij het beste wat de Efteling gedaan heeft sinds Baron.

  6. #26

    Re: [Efteling] Nieuw gebied rond spookslot

    Ik heb begin dit jaar Hulk 3D gedaan in IMG Worlds of Adventure en ik ben wel te vinden voor zo een dome ride.
    Een thrillride zoals deze zou een mooie toevoeging zijn voor Efteling.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  7. #27

    Re: [Efteling] Nieuw gebied rond spookslot

    De dome ride van Intamin zou niet in 3D zijn en dan mist het volgens mij héél sterk het effect van Hulk Ypsylon Base.

    Inmiddels zou er al zijn uitgelekt dat het geen daadwerkelijke dome-ride zou worden maar wel een systeem dat er ietwat op lijkt qua bewegende tribunes. Echter in plaats van een projectie zou het tóch met daadwerkelijke decors zijn (als ik het goed begrijp wel met projecties in het decor).

  8. #28

    Re: [Efteling] Nieuw gebied rond spookslot

    Naam themagebied: Huyverwoud.
    Attractiebouwer: Intamin
    Ritsysteem: draaischijf met verticale effecten
    Althans volgens dit artikel: https://www.hln.be/reizen/efteling-l...slot~ac74aeee/

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •