X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 28

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] Nieuw gebied rond spookslot

    Hoe kun je nu BLIJ zijn dat een attractie verdwijnt??

    Okee: Als de attractie echt lelijk in het park staat (zoals Pandadroom/Fabula Loods), of als het park een attractie MOET verwijderen omdat er volstrekt geen plaats meer is voor iets nieuws (Phantasialand), dan zou ik daar in kunnen komen. Maar in dit geval zijn geen van beiden van toepassing.

    Deze attractie zou je ook relatief gemakkelijk kunnen laten draaien zoals de "shows" in het sprookjesbos: Oftewel, zonder dat er enig personeel aan te pas komt. No Way dat de attractie dan nog meer kost, dan wat ze "oplevert".

    ook qua marketing vind ik dit oerdom. Nostalgie is de grootste aantrekkingskracht van het park. Dat vernietig je nu ook... alhoewel.. Ze spreken over een VERnieuwD thema gebied en de meeste nostalgie komt uit vanaf het gebouw zelf. Ik kan me voorstellen dat ze veel van de gevels intact laten en dan zou je het Nostalgie gedeelte wel aardig mee kunnen redden.

    De show zelf mag dan overigens niet echt eng zijn geweest. Als kind weet ik nog dat ik behoorlijk schrik had voor de bijzonder donkere gang er naartoe.


    Ik snap overigens ook de locatie van het hotel niet. Dat moet aardig in de weg staan daar. Kan bijna niet anders dat het hotel een soort grens tussen park en het "uitrijk" gebied gaat vormen, maar dan komt dat aardig onhandig uit met aquanura.. .al zou een verhoogd terras op de 1e verdieping met uitzicht over aquanura ook niet verkeerd zijn.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 26-01-22 om 23:21.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •