Het gebied rond het sookslot word niet alleen vernieuwt maar de spoken moeten een nieuw huis zoeken. Toegegeven de attractie heeft betere tijden gehad. Verwelkoming heb ik al jaren niet meer gehoord. hetgeen je toch wel in de sfeer bracht. In mijn ogen was dit een perfecte "enge" attractie om met kinderen te doen. Ik kan begrijpen dat je aan de promenade iets meer blitsend wilt. het park moet immers voorruit. Aan de andere kant was het wel een leuke walk on alleen al door de capaciteit. Ik ga deze vaste warde in mijn bezoek missen (dus nog eens rap gaan).

Speculatie:
Efteling ging een deel van het gebied van Bob me integreren. het gaat dus waarschijnlijk om een grote attractie. Ik had al verschillende keren geboord dat de loods van fabula een decoratieve muur zou krijgen om meer het gevoel van een dorpsrand in de M&M baan te krijgen. Zou het dan niet logisch zijn voor het park om slot nr2op te schuiven naar M&M en zo wat plaats te winnen?

persoonlijk hoop ik op een nieuwe griezel attractie het is iets dat het park gaat missen. De bokkenrijders zijn niet echt eng toch niet zoals het spookslot. Ze mogen van mij gerust twee attracties op de plaats zetten van het slot als het maar goed gemaakt is. Budget zegt iets maar niet alles je kan met een bescheiden budget een parel rechtzetten en omgekeerd.