X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    Halloween in Bellewaerde

    De Dokter van Fantasylum en heksen van Freaky Forest




  2. #2

    Re: Halloween in Bellewaerde

    Even een snel vraagje... Als je de Mortal Pass koopt, heb je toegang tot alle spookhuizen, maar Voodoo Villains kan je daar niet bij selecteren. Weet iemand hoe dit komt? Of dien je dan een apart ticket hiervoor te kopen?

  3. #3

    Re: Halloween in Bellewaerde

    Die is inderdaad apart te bezoeken voor 5 euro (in vgl met 8 voor die in Mexico, 7 voor die in Canada en 6 voor Fantasylum). wij hebben afgelopen dinsdag het park bezocht en voor het eerst eens zo'n passen gekocht en die vraag ook gesteld, de mevoruw aan de infobalie zei dat die niet in de pass is opgenomen omdat die meer op families gericht zou zijn. Ik heb die wel eerder al gedaan en toen vond ik dat wel een mooi spookhuis, geen idee of er veel veranderd is, ik neem aan dat de scares eerder vergelijkbaar zullen zijn met Freaky Forest of zo. Maar wij hebben hem er niet bijgekocht gezien het redelijk druk was en we ook nog wat attracties wilden kunnen doen, en het in theorie dus het "minste" van de 6 zou zijn.

  4. #4

    Re: Halloween in Bellewaerde

    Eigenlijk zullen door de horrorfactoren de gebruiker zeker tevreden stellen. Bovendien creëert de combinatie een zeer echte scène...
    Laatst gewijzigd door Rein; 28-02-23 om 10:40. Reden: Spam-link verwijderd

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •