X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Port Aventura Halloween 4 en 7 oktober 2021

    Bedankt voor het TR!

    Wel stom dat je vriend na eerdere succesvolle bezoeken opeens niet in Shambala mocht Is het hem op de tweede dag alsnog gelukt? Of stonden er toen dezelfde operators? In vorige verhalen van jou las ik altijd dat hij er met wat duwwerk toch in geraakte. Heeft Shambala eigenlijk een officiële maximumlengte die aangegeven is op de website en/of een fysieke meetlat bij de attractie?

    Ik hoorde ooit het gerucht dat Red Force ook een maximumlengte heeft. Is hij daar wel in geraakt?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: [TR] Port Aventura Halloween 4 en 7 oktober 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Bedankt voor het TR!

    Wel stom dat je vriend na eerdere succesvolle bezoeken opeens niet in Shambala mocht Is het hem op de tweede dag alsnog gelukt? Of stonden er toen dezelfde operators? In vorige verhalen van jou las ik altijd dat hij er met wat duwwerk toch in geraakte. Heeft Shambala eigenlijk een officiële maximumlengte die aangegeven is op de website en/of een fysieke meetlat bij de attractie?

    Ik hoorde ooit het gerucht dat Red Force ook een maximumlengte heeft. Is hij daar wel in geraakt?
    Ah, vergeten te vermelden, de 2e dag nog een poging gewaagd, maar helaas hadden we prijs bij dezelfde dames als de dag voordien die hem linea recta richting uitgangspoortje verwezen. Mijn vriend maakt er gelukkig niet veel uit, ik ben de "themeparknerd" van ons 2 héhé. Dus die had zoiets van ga jij maar ik ga rustig ergens een koffietje drinken. Red Force is een heel ander type karretjes en beugelsysteem, hier geen enkel probleem gehad (gelukkig maar!).Shambhala heeft geen max. lengte, gek genoeg Dragon Khan dan weer wel, en daar krijgt hij zich een heel stuk makkelijker ingevouwen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •