X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 20

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Halloween 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    P.S.: Om een bezoek te brengen aan Walibi Belgium zal je een Covid Safe Ticket moeten kunnen voorleggen. Mondkapjes zijn vanaf 16/10 niet meer verplicht in het park, wel tot aan de ingang.
    Beetje vreemd dat het in de eerste 2 weekends met mondmaskers is om daarna over te schakelen naar een Covid Safe Ticket. Is dat de wetgeving of eigen keuze van Walibi ivm Halloween?

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Halloween 2021

    Goeie vraag hierboven! Ik denk een beetje een combi van beide (parkbeleid + overheid). Uit de online communicatie van Walibi maakte ik op dat de covid safe van overheidswege is. Positief: deze maatregel is in tegenstelling tot de stasinazi's in NRW niet discriminerend voor min 12 jarigen.

    Maar ik denk dus dat de meeste Europese parken tot op heden de keuze hebben tussen minder bezoekers toegelaten zonder covid safe ticket en meer volk toegelaten met de pas. Dat zal i.h.b. gestipuleerd worden voor binnenactiviteiten zoals mazes en 4D cinema's. I.p.v. bij elke maze een vaxpas-controleur te posteren met alle narigheid erbij van verongelijkte bezoekers, schakel je als park beter controleurs in bij de parkingang. Wie weet plaatsen ze naar Duits voorbeeld een (gratis?) sneltest-centrum op de parking.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •