Vorige week nog vijf keer ge-FLY'd en twee keer ge-Taron'ed. Het was dus eerder voor ons dan voor de penningmeester van PHL een topdag

De decoratie van FLY eentonig noemen gaat me te ver en wellicht doelt de auteur hierboven eerder op de eentonigheid van de rit. Daar kan ik me wel in vinden: FLY mist tempo-wisselingen en de veeleer overdadige decoratie van FLY gaat serieus verloren tijdens de - in die optiek - te snelle rit. Bovendien heb je in de meeste hangende, vliegende en zelfs vleugelende achtbaan-treinen ook nog eens last van een sterk belemmerd zicht op de omgeving indien je geen front-plaats hebt.

Wat in dit topic nog niet te veel aan bod kwam: FLY zit niet echt comfortabel, toch zeker niet na enkele re-rides. Ik had meermaals het onaangename gevoel dat die been-beugels mijn schoenen proberen uit te trekken, of beter gezegd: uit te duwen.

En nog iets dat niet voor FYL pleit in de strijd met Taron: dat über-strenge gecontroleer, inclusief metaaldetector en body-scan. Niet dat ik er zelf zo veel last van heb, maar dit zuipt op haast Efteliaanse wijze personeel, benieuwd of PHL dit beleid in Rookburgh gaat blijven handhaven.