X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Welk Team ben jij?

Stemmers
24. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Team Taron

    19 79,17%
  • Team FLY

    5 20,83%
Resultaten 1 tot 20 van de 29

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] - Clash of the Klassebakken

    We zijn altijd met twee. Wie de zak draagt, gaat eerst in de trein om de zak weg te leggen. Ondertussen gaat de andere al zitten. Ik zie hier weinig tijdverlies in. Geef mij maar het systeem Taron. Het systeem van Krake is ook niet slecht: zak geven, lanyard in de plaats en weg ermee. Ik blijf er bij dat geklungel met dat die kastjes en die bandjes er teveel aan is. Weet er iemand waarom iedereen een bandje krijgt IPV degene met een zak?

  2. #2

    Re: [Phantasialand] - Clash of the Klassebakken

    Je moet bij FLY niet alleen je rugzak maar ook je gsm en andere losse items uit je broekzakken in de locker steken. Gezien zowat iedereen in die categorie valt, krijgt dan ook iedereen een bandje. De bodyscan is een laatste controle om zeker te zijn dat niemand nog zijn gsm in zijn zak heeft zitten.
    Dit alles om ervoor te zorgen dat PHL geen netten over de wandelpaden moet hangen om te voorkomen dat vallende voorwerpen op bezoekers zouden kunnen terechtkomen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •