X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Welk Team ben jij?

Stemmers
24. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Team Taron

    19 79,17%
  • Team FLY

    5 20,83%
Resultaten 1 tot 20 van de 29

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] - Clash of the Klassebakken

    Gisteren nog eens naar Phantasialand geweest. FLY heb ik twee keer gedaan. Ik verkies Taron boven FLY. Taron heeft meer intensiteit waar FLY in een mooi gethematiseerde omgeving ligt. Echter zie je daar weinig van tijdens de rit wat jammer is. Ik vind dat Vekoma technisch een sterke baan heeft ontwikkeld. Alleen al de manier waarop je in vliegmodus gelegd wordt. Respect! Wat is die baan ook soepel. Echter de restraints deden wat pijn aan mijn schouders. In vliegmodus had ik daar minder last van. Waar ik me het meest aan ergerde bij FLY waren de lockers. Wat is er mis met een simpel draaisysteem zoals in HeidePark bij Sedert Race of het systeem van Taron? Wat een geklungel met die bandjes en het open en sluiten van de lockers. Ondertussen lopen mensen zonder rugzak je zomaar voorbij. Hier slaan ze toch wel de bal mis. Voor de rest een topbaan in z'n genre.
    Taron blijft m'n nummer één op dit moment. Twee goede lanceringen, intens, airtime, snelheid. Een beest als hij opgewarmd is.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] - Clash of the Klassebakken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeffreyDC Bekijk Berichten
    Wat is er mis met een simpel draaisysteem zoals in HeidePark bij Sedert Race of het systeem van Taron? Wat een geklungel met die bandjes en het open en sluiten van de lockers. Ondertussen lopen mensen zonder rugzak je zomaar voorbij. Hier slaan ze toch wel de bal mis.
    Nou.. dat soort geklungel heb ik toch ook al meer dan vaak genoeg gezien bij de draaisystemen en als je op capaciteit wil werken, dan wil je als park juist NIET dat mensen in een station nog gaan klungelen.

    Overigens zit het uitstapstation van FLY wel echt op een dusdanig andere locatie dat het normale draaisysteem ook volstrekt niet zou kunnen werken.

    Dat gezegd hebbende: Het lockergedeelte is vooral veel te krap. Als hier wat meer ruimte zou zijn geweest, denk ik dat het geklungel en de irritatie al een heel stuk minder zou zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •