X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Welk Team ben jij?

Stemmers
24. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Team Taron

    19 79,17%
  • Team FLY

    5 20,83%
Resultaten 1 tot 20 van de 29

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] - Clash of the Klassebakken

    Ik kan eindelijk stemmen nadat ik Fly 3x hebben kunnen doen afgelopen weekend. Prachtig themagebied, van de wachtrij, de kluisjes, tot het instappen, alles klopt! De rit zelf, was ik iets minder over. Het is echt een familiebaan, ik had gehoopt dat er toch intensere stukken in zouden zitten... De wachttijd van gisteren lijkt deze poll, dan ook te bevestigen... Fly 5 minuten, Taron 30 minuten...

  2. #2

    Re: [Phantasialand] - Clash of the Klassebakken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    De wachttijd van gisteren lijkt deze poll, dan ook te bevestigen... Fly 5 minuten, Taron 30 minuten...
    Dit is niet elke dag het geval. Afgelopen maandag en dinsdag verbleven wij in Charles Lindbergh en had FLY de hele dag de langste rij, met soms 20 minuten verschil tov Taron.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •