X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #10

    Re: [TR] Bayern Park, 28 juli 2021

    Een park als Bay. P. dat voor mij enigszins bereikbaar is met de auto maar dat ik na 12 jaar pretparkgekte pas voor het eerst bezoek ... daar koester ik nooit te grote verwachtingen voor. Het is toch logisch dat ik eerst parken heb bezocht die me meer aanspreken. Dat verklaart deels waarom ik niet te veel spreekwoordelijke gaten in de lucht spring in m'n recente TR's.

    Mijn verwachtingen lagen voor Bay.P. wel hoger dan bij Skyline P., wat ik tot voor kort beschouwde als mijn meest tegenvallend Duitse park. Maar daar hebben we wel nog gezellig gezwommen en werden we (na 100 min wachten) zonder extra kost in zo'n bal gekatapulteerd.

    Op het einde van mijn TR over het licht tegenvallend Eifel Park in juli 2020 mijmer ik dat Bay P. me meer plezier zou hebben bezorgd voor minder geld. Met die vooringenomenheid zat ik dus goed fout.

    Feit is dat ik bij 'typisch Duits' altijd meteen aan Tripsdrill moet denken, wat ik zoals vele fans Duitslands derde beste park vind en dus ver boven de standaard. Het deed wel pijn dat ik bij deze trip zowel op de heenweg als op de terugweg rechtdoor reed bij de afrit 'Tripsdrill'. Op onze voorafgaande Duitsland-trip reed ik trouwens van Frankfurt richting Plohn voorbij een bordje 'Geiselwind'. Het attractie-aanbod aldaar spreekt me nog minder aan maar misschien schat ik ook dit fout in. The proof of the pudding is in the eating.

    Ik blijf me wel verbazen over het gebrek aan een 'volwaardig' en 'volwassen’ pretpark in Beieren. Dat is van alle Duitse deelstaten toch de grootste, de meest toeristische en wellicht ook één van de welvarendste. Belgen en NL'ers mogen blij zijn met MPG-PHL-HOL-EP aan de westzijde van Duitsland.

    Tenslotte was de gesloten Freischütz ook een mooi lesje in relativeren voor mijn kinderen (en voor mezelf) als je denkt aan de epidemie + reis-stress, de waterellende en het moordend verkeer. Om van die woeste woestijnbaarden nog maar te zwijgen ...

    Merci voor de reacties, alvast.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 01-09-21 om 11:12.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •