X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Bayern Park, 28 juli 2021

    Jammer dat het park je zo is tegengevallen, ik was zelf bij m'n beide bezoeken eigenlijk veel enthousiaster. Al ligt dat misschien ook wel voor een deel aan de verwachtingen die je had? Bayern Park is voor mij een klein, charmant, groen, typisch Duits parkje (met een topachtbaan). Maar ook niet meer dan dat. Had je er misschien meer van verwacht?

    Sowieso jammer dat Freischütz dicht was natuurlijk, want dat is natuurlijk wel dé reden om naar daar te gaan...

  2. #2

    Re: [TR] Bayern Park, 28 juli 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Jammer dat het park je zo is tegengevallen, ik was zelf bij m'n beide bezoeken eigenlijk veel enthousiaster. Al ligt dat misschien ook wel voor een deel aan de verwachtingen die je had? Bayern Park is voor mij een klein, charmant, groen, typisch Duits parkje (met een topachtbaan). Maar ook niet meer dan dat. Had je er misschien meer van verwacht?

    Sowieso jammer dat Freischütz dicht was natuurlijk, want dat is natuurlijk wel dé reden om naar daar te gaan...
    Vond dit een zeer gezellig parkje dat eigenlijk niet zo klein is als je ook langs alle diertjes in het bos wandelt. Freischutz daarentegen vond ik maar scheisse...

  3. #3

    Re: [TR] Bayern Park, 28 juli 2021

    Daar heb je gelijk in, Bobby Turbo. Met klein doelde ik eigenlijk eerder op het kader van het park dan op de effectieve oppervlakte ervan. Wat vond je zo slecht een Freischutz?

  4. #4

    Re: [TR] Bayern Park, 28 juli 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Daar heb je gelijk in, Bobby Turbo. Met klein doelde ik eigenlijk eerder op het kader van het park dan op de effectieve oppervlakte ervan. Wat vond je zo slecht een Freischutz?
    Totaal geen comfortabele baan, ik haat sowieso al dat beugelsysteem en daarbovenop schokt en rammelt de trein alle kanten op.

  5. #5

    Re: [TR] Bayern Park, 28 juli 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Totaal geen comfortabele baan, ik haat sowieso al dat beugelsysteem en daarbovenop schokt en rammelt de trein alle kanten op.
    Exact zo dus …
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  6. #6

    Re: [TR] Bayern Park, 28 juli 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Freischutz daarentegen vond ik maar scheisse...
    Ons 5 koppig groepje vond Freischütz ook dik tegenvallen. De baan heeft nochtans de looks enzo, maar daar houdt het ook op.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •