X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: wat vind je?

Stemmers
15. Je mag niet op deze poll stemmen
  • ja idd dit kan echt niet meer

    2 13,33%
  • onzin gaan we overal een vergrootglas op houden?

    10 66,67%
  • ik ben neutraal

    3 20,00%
Resultaten 1 tot 12 van de 12

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Monsieur Cannibale verdwijnt uit Efteling: 'Iedereen moet zich welkom voelen'

    Voor mij is dergelijke, zoveelste toegeving goed voor een boycott. Ik heb sowieso niet veel met de Efteling (toch zéker niet zoals 80% of zelfs meer wel heeft) maar dit gaat er over.

    De essentie van het park verdwijnt op deze manier. Ze hebben destijds met CF een hand gegeven en nu worden ze bij de arm getrokken en geven ze constant toe. Wat moet er dan van het sprookjesbos komen??? Een kind die met oudejaarsavond dood vriest op straat, een wolf in vrouwenkleren? Kinderen die opgesloten zitten als maaltijd voor een heks?

    Deze politieke correcte crap hangt al jaren mijn strot uit maar nu gaat het er echt wel dik over en hoeft de Efteling (trouwens nog enkelen die ik ken) niet meer.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: Monsieur Cannibale verdwijnt uit Efteling: 'Iedereen moet zich welkom voelen'

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    De essentie van het park verdwijnt op deze manier.
    We moeten het ook niet groter maken dan het is. Monsieur cannibale is verre van de essentie van het park, het is even inwisselbaar als polka Marina. Aan de essentie van Carnaval Festival werd zelfs niet geraakt: je hebt nog steeds een reis door verschillende hoeken van de wereld, begeleid door een irritante oorwurm. Elke bestemming wordt nog steeds even stereotiep in beeld gebracht.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •