X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 66

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #17

    Re: Waarheen deze zomer (2021)?

    Wat voorafging: Een jaar geleden onderzocht en publiceerde een journalist van HNB op mijn verzoek het wel en wee van de houten achtbaan in Gent anno 1913. Enkele maanden later interviewde diezelfde journalist mij n.a.v. de opening van Kondaa. De SBNO-(water-)slang heb ik ondertussen nog steeds niet bereden Vorige week las ik zijn hoofdartikel over de kleurveranderingen op de Europese corona-kaart. Ik meldde hem dat het Belgische PLF een zootje is wat betreft Duitse regio's en steden waaruit je moet kiezen. Terloops kwam ter sprake dat ik aan mijn tweede zomer-roadtrip bezig was, mijn geliefkoosde term 'Pretparken-Blitzkrieg' overleefde de redactionele keuring blijkbaar niet. Ik heb ook nog enkele keren de naam van deze fantastische website vermeld, tevergeefs. Maar de testmaatschappij in corona-groen Duitsland leek hem en zijn collega-journalist wel een prima uitgangspunt.



    Niks komkommertijd. Leon deelt de voorpagina met gouden Nina, nu is ons huis te klein voor nog een gezwollen ego ... Wie heel scherp kijkt, ziet reclame voor Heide Park.



    De papieren versie, op bladzijde 6. De 32 is schromelijk overdreven: alle Sea Lifes, Zoos, Dungeons, Tussauds en waterparken werden mee geteld. En Phantasialand werd abusievelijk dubbel geteld: ik was er enkel op 2 juli. Niet altijd alles geloven wat in de krant staat! Hieronder de kaart met het PHL-foutje.



    Voor de leesbaarheid hieronder de digitale versie, die blijkbaar een update is van de gedrukte. Een bijna identiek artikel staat ook in Gazet van Antwerpen.







    En voor wie nog op zoek is naar die Heide-Park referentie, hieronder een hint:

    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 02-08-21 om 21:34.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •