Tsja.. Ik ben geen grens pendelaar, maar woon dicht genoeg bij de grens om hier en daar wat te kunnen profiteren. Al heb ik inmiddels wel zelf gekozen voor het alternatief in Nederland, simpelweg omdat dit dichterbij is.

Voor wat betreft PHL: Die doen in principe niet moeilijk met het omboeken van tickets als je ze al hebt. Zo lang je niet boekt, zullen ze echter niets voor je kunnen betekenen. Hetzelfde geldt met vliegtickets, hotelsovernachtingen etc.. Naarmate de vraag hoger wordt en het betreffende etablissement voller komt, gaan de prijzen omhoog. PHL zit aardig vol geboekt. De social deal tickets kun je al niet meer boeken tot eind juni en via de site zijn nog maar zeer beperkt tickets beschikbaar (en uitsluitend aan de volle pot). En ook Juli en Augustus hebben nog amper plek. Ik denk niet dat je nog veel rustige dagen in dat park gaat vinden, enige wat je kunt doen is ver vooraf boeken wanneer het nog lijkt rustig te zijn.. of gebruik te maken van een social deal of groupon actie.