X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1

    [Universal Studios Japan] Super Nintendo World

    Eerder deze week opende in Universal Studios Japan Super Nintendo World, een geheel nieuwe themazone rondom Super Mario & Yoshi. De bekende franchise van Nintendo die wereldwijd enorm populair is. Het is dan ook niet raar dat niet enkel het park in Japan deze franchise gaat krijgen, ook in Epic Universe in Orlando (dat nu in aanbouwd is) zal een Super Nintendo World verschijnen. Ook Universal Studios Hollywood en Singapore mogen er eentje verwachten.

    Onze man uit Japan @topthrilldagstr was aanwezig bij de opening en bracht een hele resem foto's mee voor Theme Park World.















    Nog meer foto's van Super Nintendo World kan je hier in onze fotogalerij bekijken.

  2. #2

    Re: [Universal Studios Japan] Super Nintendo World

    Ruim voor de opening waren er al foto's en zelfs een complete on-ride van de twee darkrides uitgelekt. En hoewel ik het idee heb dat die Yoshi-attractie er vooral voor de theming staat, denk ik dat al die foto's en video's volstrekt geen terecht beeld geven van de daadwerkelijke beleving.

  3. #3

    Re: [Universal Studios Japan] Super Nintendo World

    Wel heel herkenbaar uit de Nintendo wereld, maar ik vraag me af hoe populair zoiets zal worden in Amerika. Voor de Aziatische markt denk ik evident, maar ik vermoed dat het voor de VS of Europa toch minder snel echt zou werken.

  4. #4

    Re: [Universal Studios Japan] Super Nintendo World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wel heel herkenbaar uit de Nintendo wereld, maar ik vraag me af hoe populair zoiets zal worden in Amerika. Voor de Aziatische markt denk ik evident, maar ik vermoed dat het voor de VS of Europa toch minder snel echt zou werken.
    Ik denk dat je zwaar onderschat hoe bekend en geliefd de figuurtjes van Nintendo in de westerse wereld zijn.

    En zelfs voor mensen die het niet kennen: Als de attractie goed is, komen ze er toch wel op af.

  5. #5

    Re: [Universal Studios Japan] Super Nintendo World

    Er staan een uitbreiding opt programma

    https://tweakers.net/geek/187400/sup...tbreiding.html

    ik weet niet of dit een nieuw topic verdient dus ik zit het hier.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •