Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
Ik ben wel benieuwd. Leuk dat het in Europa komt alleszins, hopelijk overdrijft Vekoma niet en hebben we effectief iets groots om naar uit te kijken! Zou het weer voor Energylandia zijn?
Er zijn al langer geruchten over een new-gen Tilt coaster voor Engergylandia. Het zou me niets verbazen als deze voor 2022 besteld is. Maar dan betwijfel ik wel of de baan ook daadwerkelijk gaat openen in 2022.

Natuurlijk valt het nog te bezien wat voor type baan het wordt. Maar op zich denk ik niet dat Vekoma persé overdrijft. Ten we ze jaren geleden bij een rondleiding naar hun meest uitdagende project vroegen, kregen we als antwoord dat ze daar op dat moment mee bezig waren. Natuurlijk zonder verdere informatie. Maar ik ben er 100% van overtuigd dat dit over Battlestar Galactica ging.

Ook voor hun nieuwe type flying coaster weet vekoma donders goed wat ze in huis hebben en wat met het systeem kan. En dat laten ze ook graag zien.

Ik denk dus wel dat de verwachtingen redelijk hoog mogen liggen. Alhoewel ik niet weet of een TILT coaster wellicht niet iets té hoog is.